Κώστας Παπαϊωάννου, 9/5/2024 - 10:15 facebook twitter linkedin Γιατί από 14 κλάδους γενικών ασφαλίσεων εισπράττουμε τα μισά ασφάλιστρα κλάδου αυτοκινήτων; Κώστας Παπαϊωάννου, 9/5/2024 facebook twitter linkedin Για να αναπτυχθεί η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, πρέπει να μάθουμε να πουλάμε το σύνολο των διαθέσιμων ασφαλιστικών προϊόντων και να μην περιοριζόμαστε μόνο στα προϊόντα ζωής/υγείας, πυρός και αυτοκινήτων! Σε 14 ασφαλιστικούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων εισπράττουμε συνολικά περίπου τα μισά ασφάλιστρα απ’ όσα αναλογούν μόνο από τον κλάδο αυτοκινήτων! Δείτε τα στατιστικά δεδομένα! Σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα δεδομένα της ΕΑΕΕ και της EIOPA (τα οποία επιβεβαιώνονται και από την ετήσια έκθεση της KPMG, στο insurance report 2023), η διείσδυση των ασφαλιστών στην Ελληνική αγορά είναι πολύ περιορισμένη! Συγκεκριμένα, κατέχουμε την προτελευταία θέση στην ΕΕ, με διείσδυση 2,5%. Πίσω από εμάς είναι μόνο η Βουλγαρία, με διείσδυση 2,3%. Ενδεικτικά και σε σχέση με τις υπόλοιπες (ανεπτυγμένες ασφαλιστικά) χώρες της ΕΕ, η Ιταλία έχει διείσδυση 9,1%, η Γερμανία έχει 6,5%, η Πορτογαλία 5,8% και η Ισπανία 5,1%. Που οφείλεται αυτό; Μα φυσικά στο ότι η συνολική αναλογία ασφαλίστρων ανά κάτοικο στην Ελλάδα, είναι πολύ χαμηλή και στο ότι πουλάμε περιορισμένους ασφαλιστικούς κλάδους! Στην Ελλάδα πληρώνουμε κατά μέσο όρο 455€ κατά κεφαλήν ετήσια ασφάλιστρα, ενώ στην ΕΕ πληρώνουν 3.054€! Και αυτό δεν οφείλεται μόνο στις μισθολογικές διαφορές μεταξύ Ελλάδας και ΕΕ! Που υστερούμε στην Ελλάδα στους κατά κεφαλήν μέσους όρους ασφαλίστρων σε σχέση με την υπόλοιπη ΕΕ; Δείτε αναλυτικά: Κατά κεφαλήν ασφάλιστρα Ελλάδας, κατά κλάδο ασφαλίσεων Είναι σαφές ότι για τους υπόλοιπους συνολικά 14 ασφαλιστικούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων, μεταξύ των οποίων όλες οι Αστικές Ευθύνες (εκτός αυτοκινήτων), τα Μεταφερόμενα εμπορεύματα, οι Πιστώσεις και οι Εγγυήσεις, αλλά και άλλοι κλάδοι (όπως οι ασφαλίσεις πλοίων και σκαφών αναψυχής και αεροσκαφών και drones), εισπράττουμε συνολικά μόνον όσα ασφάλιστρα εισπράττουμε για τις ασφαλίσεις πυρός των κατοικιών ή περίπου τα μισά απ΄ όσα εισπράττουμε για τον κλάδο αυτοκινήτων! Τι σημαίνει αυτό κατά τη γνώμη σας; Έχουμε κάνει πλήρως της δουλειά μας; Έχουμε εκπαιδεύσει και κατευθύνει σύγχρονα, σωστά και πλήρως τα δίκτυα πωλήσεων των ασφαλιστικών πρακτόρων; Για ποιο λόγο οι ασφαλιστικοί πράκτορες να ανταγωνίζονται εξουθενωτικά μεταξύ τους στον κλάδο αυτοκινήτων και ταυτόχρονα να μην καταφέρνουν να έχουν τα αναγκαία ετήσια εισοδήματα για να ζουν άνετα, ενώ οι ασφαλιστικές υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο είναι πραγματικά τεράστιες και αναντικατάστατες; Μήπως και γι’ αυτό φταίει η ελλειμματική και μη σύγχρονη και συστηματική εκπαίδευση και υποστήριξη των ασφαλιστικών πρακτόρων στο σύνολο των προϊόντων; Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, που αφορά τις υποχρεωτικές γνώσεις και τις πιστοποιήσεις γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Έχει επιπλέον συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/02/2025 - 09:00 Οι μεταφορές συμβολαίων και η συνολικά χαμηλή παραγωγή του κλάδου Πυρός, δεν καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών!
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/02/2025 - 09:06 Ποιες καλύψεις πρέπει υποχρεωτικά και κατ’ ελάχιστον να έχει ένα συμβόλαιο πυρός για να δικαιούται ο πελάτης έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ;
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/02/2025 - 10:46 7 στα 10 νοικοκυριά είναι ανασφάλιστα για φωτιά και φυσικές καταστροφές και η ασφαλιστική αγορά δυσκολεύεται να αυξήσει την παραγωγή της;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/02/2025 - 09:14 Γενική Αστική Ευθύνη - Ο σημαντικός για τους πελάτες κλάδος, με τη χαμηλή παραγωγή!
Πόσα πληρώνουν ετησίως οι Έλληνες από την τσέπη τους για την κάλυψη των δαπανών της υγεία τους; Ο μέσος Έλληνας για κάθε 712€ ασφάλιστρα που πληρώνει για ιδιωτικοασφαλιστικές παροχές υγείας, πληρώνει επιπλέον από την τσέπη του και... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/02/2025 - 09:20
Ασφαλίσεις Μεταφερόμενων Εμπορευμάτων. Ένας κλάδος-κλειδί για την αύξηση των εσόδων σας και την εξυπηρέτηση των πελατών σας! Για εμπορεύματα αξίας 135 δις. €, εισπράξαμε ασφάλιστρα 50 εκατ. € μόνον! Τι καλύπτει ο κλάδος και πόσο μπορεί να... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/02/2025 - 09:32
Η κάλυψη για φυσικές καταστροφές και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Σαντορίνη και τα γύρω νησιά! Η κάλυψη για φυσικές καταστροφές και η πρόσφατοι σεισμοί στη Σαντορίνη και τα γύρω νησιά! Ένα πρωτόγνωρο σεισμολογικό/γεωλογικό φαινόμενο εξελίσσεται ραγδαία... Κώστας Παπαϊωάννου, 06/02/2025 - 09:07
Δείτε ποιοι κλάδοι είναι πρωταθλητές στην άνοδο και ποιοι είναι σε πτώση! Σημαντική άνοδος της συνολικής παραγωγής το δεκάμηνο του 2024! Όμως σε μια χώρα με περίπου το 90% των κατοίκων της ανασφάλιστο... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/02/2025 - 09:15
Τα απαιτούμενα βήματα για τη στελέχωση των ασφαλιστικών γραφείων με νέους ασφαλιστικούς πράκτορες! Τα απαιτούμενα βήματα για τη στελέχωση των ασφαλιστικών γραφείων με νέους ασφαλιστικούς πράκτορες! Οι διαδικασίες στρατολόγησης στην εποχή μας έχουν ατονήσει... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/02/2025 - 09:12
Δείτε που κρατάνε τα περίπου 200 δις. € που έχουν διαθέσιμα οι πελάτες σας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ! Τα συνολικά παραγωγικά αποτελέσματα δεν εξελίσσονται καλά! Χρειαζόμαστε νέα παραγωγή, σε νέους πελάτες και όχι μεταφορές συμβολαίων! Οι Έλληνες πληρώνουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/01/2025 - 08:57