Κώστας Παπαϊωάννου, 22/8/2024 - 09:00 facebook twitter linkedin Η σημασία του κλάδου 9 Λοιπές Ζημιές Αγαθών στην ολοκληρωμένη κάλυψη των πελατών από ακραίες φυσικές καταστροφές! Κώστας Παπαϊωάννου, 22/8/2024 facebook twitter linkedin Πυρκαγιά, σεισμός, πλημμύρα, καταιγίδα, θύελλα. Με μια φράση φυσικές καταστροφές από ακραία φαινόμενα! Ο κλάδος 8 (πυρκαγιά αι στοιχεία της φύσεως) από μόνος τους ΔΕΝ αρκεί για να καλύψει πλήρως της σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας από τα ακραία φαινόμενα, καιρικά ή μη! Για την ολοκληρωμένη κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών μας έναντι των φυσικών καταστροφών από ακραία φαινόμενα, το κλειδί είναι οι καλύψεις του κλάδου 9! Συνήθως όταν μιλάμε για ασφαλίσεις Πυρός αναφερόμαστε στον κλάδο 8 Πυρκαγιά και Στοιχεία της Φύσεως. Ο κλάδος αυτός καλύπτει κάθε ζημία που υφίστανται τα ασφαλισμένα αγαθά (συνήθως σπίτια ή επιχειρήσεις), εφόσον προξενήθηκε από πυρκαϊά, έκρηξη, θύελλα, στοιχεία της φύσεως άλλα εκτός θυέλλης, πυρηνική ενέργεια και καθίζηση του εδάφους. Όμως για την ολοκληρωμένη κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών μας και προκειμένου να καλυφθούν πλήρως και από τα ακραία φυσικά φαινόμενα που μας απειλούν στην εποχή μας, το κλειδί είναι οι καλύψεις του κλάδου 9. Σύμφωνα με όσα ορίζονται στο ν.4364/2016 (Solvency II), άρθρο 4,1,θ ο κλάδος 9 Λοιπές ζημιές αγαθών, αν και αποτελεί ξεχωριστό ασφαλιστικό κλάδο στην πράξη, από τις ασφαλιστικές εταιρίες ασκείται ταυτόχρονα με το κλάδο 8 Πυρκαγιά και στοιχεία της φύσεως. Ο κλάδος 9 (λοιπές ζημιές αγαθών) καλύπτει κάθε ζημία που υφίστανται αγαθά, εφόσον προξενήθηκε από χαλάζι ή παγετό, καθώς και από κάθε άλλο συμβάν, όπως επί παραδείγματι η κλοπή, ο σεισμός, η πυρκαγιά από δάσος, θύελλα και καταιγίδα, η κλοπή, το βραχυκύκλωμα και οι ηλεκτρικές ζημιές, το σπάσιμο των σωλήνων και άλλες ανάλογες καλύψεις, εκτός των συμβάντων που υπάγονται στον κλάδο 8. Υπ’ αυτή την έννοια ο κλάδος 9 συμπληρώνει και ολοκληρώνει την ασφάλιση των πελατών, έναντι του συνόλου των πιθανών κινδύνων φυσικών καταστροφών που διατρέχουν και με αυτό τον τρόπο, ολοκληρώνοντας την ιδιωτικοασφαλιστική τους κάλυψη, διευκολύνει και στην παροχή των κρατικών αποζημιώσεων που προβλέπονται για τις περιπτώσεις καταστροφικών ζημιών που είναι συνέπεια της κλιματικής αλλαγής! Ζητείστε αναλυτική εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους ασφαλιστικούς κλάδους και τις παροχές τους, από τις συνεργαζόμενες μα εσάς ασφαλιστικές εταιρίες, προκειμένου να επιτύχετε να έχετε πλήρως ασφαλισμένους και ευχαριστημένους πελάτες! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021 και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 09/04/2025 - 09:37 Ποια αρχεία πελατών πρέπει να τηρούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες σύμφωνα με τη νομοθεσία;
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας! Οι ακυρώσεις συμβολαίων του κλάδου ζωής είναι ένα μεγάλο πρόβλημα των ασφαλιστικών πρακτόρων, που τους στερεί το εισόδημά τους! Ας... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21