Βασίλης Τερζίογλου, 7/1/2025 - 10:05 facebook twitter linkedin Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή (4o Μέρος) Βασίλης Τερζίογλου, 7/1/2025 facebook twitter linkedin Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα και τις τεράστιες ευθύνες και τα δίκτυα πωλήσεων φέρνουν τους πελάτες. Αυτό είναι σε μία συνεχή ροή, άρα δεν γίνεται να πούμε, εντάξει φθάσαμε σε καλό σημείο, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πλέον. Αφ’ ενός οι συχνότητες επέλευσης κινδύνων, όχι μόνο δεν σταθεροποιούνται, αλλά αυξάνονται, συνεπικουρούμενες από ένα περιβάλλον υπερβολικά ασταθές, δημιουργώντας βέβαια τις αντίστοιχες υποχρεώσεις στις εταιρείες. Αφ’ ετέρου η εταιρεία οφείλει να αναπτύσσεται. Ο πρόλογος αυτός έχει σχέση με εμάς τις πωλήσεις, πολύ δε περισσότερο, στην ανάγκη αναγνώρισης, με αισθήματα σεβασμού ως προς την προσφορά αμφοτέρων, διότι η δημιουργία δικτύου είναι μία υπεύθυνη εργασία, πού ξεκινά από την πρώτη συνέντευξη για να καταλήξουμε σε συνεργασία ο υποψήφιος συνεργάτης και εγώ να ξεκινήσουμε……. Έτσι μπαίνουμε σε μία σχέση ευθύνης, η οποία συνεπικουρείται, από την συμμετοχή μας στις εξετάσεις διαμεσολάβησης, ώστε να επιτύχει. Σαφώς και έχουμε ένα σχέδιο, πού θα εφαρμόσουμε, πού αφορά το εισόδημα του νέου συνεργάτη, αυτό είναι συνδεδεμένο με την ακολουθούμενη πρακτική, εσωτερική διαδικασία, όσον αφορά στην χρονική διαδρομή μεταξύ της εισερχόμενης αίτησης στον κλάδο μέχρι την αποδοχή του κινδύνου και της έκδοσης συμβολαίου (εδώ η συνδρομή της τεχνολογίας, αξιοποιείται;) Οι συμμετέχοντες από την έκδοση συμβολαίου μέχρι το μεσολαβών διάστημα της παράδοσης να λάβουν υπ’ όψιν την συχνότητα επέλευσης κινδύνου….., εξαιρουμένων των συμπληρωματικών πληροφοριών, πού μπορεί να προκύψουν, πού ορθώς ζητά ο κλάδος, εκτός αν είναι λάθος του συνεργάτη, την ευθύνη την έχουν οι πωλήσεις. Όπως γνωρίζετε αν ο υποψήφιος πελάτης είναι μισθωτός θα πρέπει και το ραντεβού της παράδοσης του συμβολαίου να συμπίπτει, επίσης ο προγραμματισμός μας, έχει λάβει υπ’ όψιν του, πάρα πολλές παραμέτρους …….. ανάλογα με τον πελάτη, την προέλευσή του, το ασφάλιστρο, πού πρέπει να είναι συμβατό, με τις ανάγκες του, και όσον αφορά ως προς το ποσοστό του εισοδήματος πού διαθέτει. Γνωρίζω τι περιμένετε ……. Υποψήφιους πελάτες. Όπως υποσχέθηκα θα πούμε και για τους υποψηφίους πελάτες …… σε επόμενα άρθρα μου. Όπου υπάρχει ένα πρόβλημα, δεν υπάρχει κάτι πού πρέπει να κάνεις, αλλά κάτι πού πρέπει να μάθεις. Βασίλης Τερζίογλου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .