Γιώργος Μούζος, 24/11/2021 - 10:05 facebook twitter linkedin Ποιά είναι τα προαπαιτούμενα για την εφαρμογή της τηλεματικής ασφάλισης Γιώργος Μούζος, 24/11/2021 facebook twitter linkedin Η σωστή εφαρμογή της τηλεματικής ασφάλισης έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις! Μπορεί η τηλεματική ασφάλιση να είναι το επόμενο μεγάλο θέμα στον ασφαλιστικό τομέα, ωστόσο για να αποδώσει τα μέγιστα πρέπει να εφαρμοστεί σωστά, ακολουθώντας συγκεκριμένα πρότυπα και διαδικασίες. Η προστασία των δεδομένων των καταναλωτών μπαίνει στο προσκήνιο, ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ότι τα δεδομένα που παράγουν είναι ασφαλή και χρησιμοποιούνται χωρίς να απειλείται η ιδιωτικότητα τους! Για να είναι όμως τα δεδομένα προστατευμένα και ασφαλισμένα πρέπει οι εταιρείες τηλεματικής πρέπει να θεσπίσουν συγκεκριμένες διαδικασίες που θα τις ακολουθούν ευλαβικά και τις παραθέτουμε παρακάτω. Πλήρης διαφάνεια κατά τη συγκέντρωση των δεδομένων Η μεγαλύτερη ανησυχία των καταναλωτών, αλλά και των ρυθμιστικών αρχών είναι η άγνοια που έχουν σε ότι έχει να κάνει με το σύνολο των δεδομένων που συλλέγουν οι συσκευές τηλεματικής. Ενώ οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες αναφέρουν πως οι συσκευές τηλεματικής συλλέγουν στοιχεία όπως η διανυθείσα απόσταση, αλλά και η τοποθεσία του αυτοκινήτου, έρευνες έχουν δείξει πως μερικά ακόμα σημεία καταγραφής δεν αποτυπώνονται επακριβώς. Για το λόγο αυτό απαιτείται η πλήρης διαφάνεια σχετικά με τη συλλογή των δεδομένων στα προγράμματα τηλεματικής. Φειδωλή χρήση δεδομένων Αυτό που αναφέρουν οι εκάστοτε ρυθμιστικές αρχές είναι πως τα δεδομένα των συσκευών τηλεματικής κι αυτών που καταλήγουν στους αναλυτές των ασφαλιστικών εταιρειών θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για την αξιολόγηση κινδύνου. Σαφώς και τα δεδομένα αυτά δεν μπορούν να μεταβιβαστούν σε τρίτους κι αν γίνει, τότε οι χρήστες θα πρέπει να το γνωρίζουν κι η κοινοποίηση των δεδομένων να υλοποιείται για εκπαιδευτικούς λόγους. Πάντοτε οι καταναλωτές πρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο των πληροφοριών τους! Η τελική επιλογή είναι του καταναλωτή Τα προγράμματα τηλεματικής θα πρέπει να είναι διαθέσιμα σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν, όμως οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα κάλυψης χωρίς απαραίτητα να πρέπει να συμμετέχουν στο πρόγραμμα τηλεματικής. Οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν το δικαίωμα αυτό και να μπορούν να αλλάζουν το πρόγραμμά τους όποτε το επιθυμούν και να γίνονται εκπτώσεις σε όσους οδηγούν προσεκτικά. Τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, οι πελάτες πρέπει να λαμβάνουν μια αναφορά για τις πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν για την αξιολόγηση της ασφάλισής τους καθώς και για τυχόν άλλες χρήσεις των δεδομένων τους. Πραγματοποίηση τακτικών ελέγχων Η προστασία των πελατών περιλαμβάνει τη διεξαγωγή συνεχών ελέγχων ώστε να επιβεβαιώνεται η αξιοπιστία του οργανισμού που διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα. Οι έλεγχοι, είτε γίνονται από προσωπικό της εταιρείας, είτε από εξωτερικούς συνεργάτες, πρέπει να παρέχουν επαλήθευση ότι οι έλεγχοι και τα συστήματα απορρήτου είναι αυτά που αναφέρονται στους κανονισμούς που κοινοποιούνται στους πελάτες. Για την ασφαλιστική εταιρεία, οι συγκεκριμένοι έλεγχοι θα δείξουν εάν υπάρχουν κενά στο πρόγραμμα απορρήτου της ή τους τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Για τους καταναλωτές, οι έλεγχοι θα δείξουν ότι εφαρμόζονται σωστά οι νόμοι περί απορρήτου δεδομένων και αποδεικνύει επίσης την ακεραιότητα της εκάστοτε εταιρείας που δεσμεύεται για αυτό. Με απλά λόγια, οι έλεγχοι αποδεικνύουν πως μια εταιρεία δεν φοβάται να ελέγξει τα συστήματα και τις πρακτικές της, δοκιμάζοντας συνεχώς τη δύναμη του προγράμματος απορρήτου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46