Κώστας Παπαϊωάννου, 12/10/2018 - 08:46 facebook twitter linkedin Μήπως είναι ήδη αργά για να πάρετε την πιστοποίηση Δ; Κώστας Παπαϊωάννου, 12/10/2018 facebook twitter linkedin Από τα σημαντικότερα προϊόντα αιχμής των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, είναι (ή πρέπει να είναι) τα συνταξιοδοτικά, λόγω του ότι αποτελούν λύση στα συσσωρευμένα συνταξιοδοτικά προβλήματα της Ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Αντιμετωπίζουμε προβλήματα σημαντικής αυξανόμενης υπογεννητικότητας και υψηλής ανεργίας, τα οποία σε συνδυασμό με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής και την μείωση των κοινωνικοασφαλιστικών παροχών, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα. Το πρόβλημα αυτό ήταν γνωστό και σαφώς αναμενόμενο στον χώρο της ασφαλιστικής ανάλυσης, από τα μέσα της δεκαετίας του ’80, όταν άρχισα να ασχολούμαι επιστημονικά με τις ασφαλίσεις. Εκείνο που δεν ήταν αναμενόμενο, ήταν η ένταση, το μέγεθος και η έκταση του φαινομένου, λόγω των σύγχρονων χρηματοοικονομικών εξελίξεων. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι μόνο Ελληνικό, αλλά και πανευρωπαϊκό, μόνο που στην υπόλοιπη Ευρώπη παρατηρείται με μικρότερη ένταση. Έτσι, έχουμε την εμφάνιση προϊόντων όπως τα ΡΕΡΡ, τα οποία σε συνδυασμό με όλη την υπόλοιπη γκάμα των συνταξιοδοτικών προϊόντων, βοηθούν στη διαχείρισή του. Ποιο είναι το ιδιαίτερο πρόβλημα της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα; Ότι εδώ, θα πρέπει οι ασφαλιστές μας να ανταγωνιστούν ισότιμα τους άλλους πάροχους συνταξιοδοτικών προϊόντων, όπως οι τράπεζες, οι επιχειρήσεις διαχείρισης επενδύσεων κ.α., χωρίς να έχουν το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο που απαιτεί ο νόμος, προκειμένου να προωθούν το σύνολο των διαθέσιμων συνταξιοδοτικών προϊόντων, παρέχοντας στους πελάτες τους την απαιτούμενη πλήρη, ολοκληρωμένη και σφαιρική ενημέρωση. Γνωρίζετε ότι η αναλογία κατόχων πιστοποίησης Δ (που είναι αναγκαία για την προώθηση τέτοιου τύπου προϊόντων), είναι περίπου 1 προς 6; Δηλαδή, ότι μόνο περίπου το 15% των ασφαλιστών μας διαθέτει την πιστοποίηση Δ; Οι ασφαλιστές είναι οι «καθ’ ύλην αρμόδιοι» για την επίλυση ΚΑΙ των συνταξιοδοτικών προβλημάτων. Στην πράξη ΔΕΝ μπορούν να επιλύσουν σφαιρικά τέτοιου είδους προβλήματα, ούτε οι τραπεζίτες, ούτε οι χρηματιστές, ούτε κάποιος άλλος από τους εμπλεκόμενους, άλλων τύπων χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων! Αν θέλετε να πουλάτε συντάξεις, πρέπει να έχετε πιστοποίηση Δ. Ίσως να είναι ήδη αργά για να προγραμματίσετε τώρα τη λήψη της πιστοποίησης Δ! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 09/04/2025 - 09:37 Ποια αρχεία πελατών πρέπει να τηρούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες σύμφωνα με τη νομοθεσία;
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας! Οι ακυρώσεις συμβολαίων του κλάδου ζωής είναι ένα μεγάλο πρόβλημα των ασφαλιστικών πρακτόρων, που τους στερεί το εισόδημά τους! Ας... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21