Κώστας Παπαϊωάννου, 18/12/2018 - 09:57 facebook twitter linkedin Σκληρός, δύσκολος και συνήθως μοναχικός ο δρόμος για την επιτυχία! Κώστας Παπαϊωάννου, 18/12/2018 facebook twitter linkedin Σε όλη μας τη ζωή παλεύουμε για να πετύχουμε αυτά που θέλουμε, σχεδιάζουμε και ονειρευόμαστε. Από τους μεγάλους μας στόχους, όποιοι κι αν είναι αυτοί (προσωπικοί, επαγγελματικοί, οικονομικοί), μέχρι τους «μικρούς» καθημερινούς στόχους μας. Εάν και εφόσον τα καταφέρουμε, εμείς είμαστε ευτυχείς που πετύχαμε και οι γύρω μας, είτε χαίρονται βλέποντας την επιτυχία μας (αν είναι καλοπροαίρετοι), είτε δεν χαίρονται και τόσο, βλέποντας μόνο τα ελαττώματά του (αν είναι κακοπροαίρετοι). Πάντως, αν πετύχουμε αυτό που έχουμε σχεδιάσει και θέλουμε, εμείς χαιρόμαστε, αλλά γνωρίζουμε πόσο δύσκολος και επίπονος ήταν δρόμος προς την επιτυχία. Γι’ αυτό το δρόμο θα πρέπει από την αρχή να ήμαστε προετοιμασμένοι και δυνατοί, για τις δύσκολες καταστάσεις που θα πρέπει να παλέψουμε μαζί τους και να τις ξεπεράσουμε ΟΛΕΣ, προκειμένου να πετύχουμε το στόχο μας. Επειδή, εξ αγάπης και επαγγέλματος, εκπαιδεύω και διδάσκω ανθρώπους, αρκετά χρόνια τώρα και μου αρέσει να τους προετοιμάζω για τα δύσκολα, είτε αυτά είναι τεχνικά θέματα εξετάσεων επαγγελματικών πιστοποιήσεων, είτε είναι θέματα εξειδικευμένων γνώσεων (ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών, συνήθως) και επειδή έχω περάσει και διαχειριστεί πολλές δύσκολες καταστάσεις, θα ήθελα να σας αναφέρω κάποιες τέτοιες και να σας προϊδεάσω, για μερικές μόνο από τις σημαντικές προκλήσεις που θα κληθείτε να διαχειριστείτε, προκειμένου να πετύχετε αυτό που θέλετε. Προκειμένου να πετύχετε αυτά που θέλετε θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για πιθανές απογοητεύσεις, οπλισμένοι με επιμονή και ευελιξία, έτοιμοι για σκληρή δουλειά, έτοιμοι να αναλάβετε μεγάλους κινδύνους (προσωπικούς και επιχειρηματικούς), προετοιμασμένοι για ξενύχτια, δυνατοί και έτοιμοι για αγώνες, έτοιμοι να αντέξετε στον σκληρό ανταγωνισμό, πειθαρχημένοι στο στόχο και το πρόγραμμά σας, να έχετε κουράγιο, να είστε έτοιμοι να παλέψετε με τις αμφιβολίες σας και να τις διαχειριστείτε, να είστε προετοιμασμένοι να διαχειριστείτε και να αντέξετε τις κακές κριτικές, να αναλάβετε τις προσωπικές ευθύνες για τις αποτυχίες σας, να διαχειριστείτε πιθανές αντιξοότητες, να αντέξετε σε απορρίψεις και τελικά έτοιμοι να κάνετε θυσίες (ίσως και μεγάλες). Αυτοί που έχουν γνώσεις, δύναμη, πίστη και αυτοί που είναι καλά προετοιμασμένοι, στο τέλος κερδίζουν! Καλά Χριστούγεννα και εύχομαι το 2019 να μας βρει δυνατούς και προετοιμασμένους να πετύχουμε! Υστερόγραφο: Το κείμενό μου αυτό στηρίχτηκε σε μια γνωστή θεωρία του Management Ολικής Ποιότητας, που ονομάζεται «Το παγόβουνο της άγνοιας» (the iceberg of ignorance) και αφορά την ελάχιστη γνώση της ανώτατης διοίκησης, σχετικά με τα καθημερινά προβλήματα του μέσου management, η οποία τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται επίσης και για να περιγράψει τις δυσκολίες στην επίτευξη στόχων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05
Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό; Πρόσφατα είδαμε ότι η γερμανική ασφαλιστική επιχείρηση Element Insurance AG, ετέθη υπό καθεστώς αφερεγγυότητας από το αρμόδιο δικαστήριο του Βερολίνου.... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05