Κώστας Παπαϊωάννου, 24/1/2019 - 14:12 facebook twitter linkedin Βοήθεια στους πράκτορες για τις εξετάσεις τους στην ΤτΕ Κώστας Παπαϊωάννου, 24/1/2019 facebook twitter linkedin Επειδή ο χρόνος των εξετάσεων πιστοποίησης των διαμεσολαβούντων πλησιάζει και ήδη έχουν αναρτηθεί τα ερωτηματολόγια των εξετάσεων, στα οποία διαπιστώνεται για μια ακόμα φορά ότι η δομή τους είναι τέτοια που δεν βοηθάει στη συστηματοποίηση και την εμπέδωση της απαιτούμενης γνώσης, θα προσπαθήσω να βοηθήσω έμπρακτα. Όχι δομώντας ορθολογικά τις ερωτήσεις, όπως θα έπρεπε, αλλά εντοπίζοντας τις «δύσκολες» και μη αυτονόητες ερωταπαντήσεις (τα SOS, ας πούμε!) και προσπαθώντας να τις επεξηγήσω σύντομα. Αρχίζω από τις εξετάσεις που πρόκειται να δώσουν οι υποψήφιοι πράκτορες με μια παρουσίαση των ερωτήσεων των εξετάσεων πιστοποίησης, σε ενότητες που θα περιλαμβάνουν 50 ερωτήσεις η κάθε μία, μέχρι την συμπλήρωση των 600 ερωτήσεων του πλήρους ερωτηματολογίου. Σήμερα θα ξεκινήσουμε από τις επιλεγμένες ερωτήσεις των 50 πρώτων ερωτήσεων (από τις 600) των πρακτόρων. Στην ερώτηση 1 (που αφορά το νέο ν.4583/2018), η σωστή απάντηση είναι η (α), επειδή αυτό ακριβώς είναι το αντικείμενο του νέου νόμου και επιπλέον στην ουσία εμπεριέχει και τις 3 επιπλέον απαντήσεις που υπάρχουν. Στην ερώτηση 3 η σωστή απάντηση είναι η (γ), επειδή αυτή καθορίζει επακριβώς τις κατηγορίες των διανομέων ασφαλιστικών προϊόντων. Στην ερώτηση 5 η σωστή απάντηση είναι η (γ), επειδή έτσι προβλέπει ο ν.4583/2018 Στην ερώτηση 6 η σωστή απάντηση είναι η (α), επειδή σε αυτούς τους φορείς μπορεί να προσφύγει ο πελάτης. Στην ερώτηση 11 η σωστή απάντηση είναι η (β), αντίθετα με ό,τι ίσχυε μέχρι τώρα. Στην ερώτηση 15 η σωστή απάντηση είναι η (γ), επειδή προβλέπονται ως υποχρεωτικές αυτές οι διαδικασίες. Στην ερώτηση 17 η σωστή απάντηση είναι η (α), επειδή όλα αυτά θεωρούνται πλέον ως αμοιβή του διαμεσολαβητή. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Στην ερώτηση 18 η σωστή απάντηση είναι η (α), επειδή διασαφηνίζει πως μπορεί να αγοράσει προϊόν ο πελάτης μέσω ιστότοπου. Στην ερώτηση 24 η σωστή απάντηση είναι η (α), επειδή περιγράφει πλήρως τη δουλειά του συντονιστή, σύμφωνα με αυτά που ο ν.4583/2018 ορίζει. Στην ερώτηση 31 η σωστή απάντηση είναι η (δ), επειδή περιγράφει πλήρως τι πρέπει να κάνει ένας μεσίτης, αν λάβει απευθείας αμοιβή από τον πελάτη, για τις υπηρεσίες που παρέχει. Στην ερώτηση 33 η σωστή απάντηση είναι η (β), επειδή περιλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις που ο ν.4583/2018 ορίζει για τη συνεργασία. Το αυτό και στην ερώτηση 34 (εδώ η σωστή απάντηση είναι η Α). Τονίζω ότι αυτές οι παρατηρήσεις που διαβάσατε εδώ, καθώς και αυτές που θα δείτε και σε επόμενα άρθρα που θα ακολουθήσουν, δεν μπορούν, ούτε στοχεύουν, στο να υποκαταστήσουν την εκπαίδευσή σας από αρμόδιους φορείς ή τμήματα εκπαίδευσης εταιριών. Αυτές οι παρατηρήσεις στόχο έχουν να σας επικεντρώσουν την προσοχή σε πράγματα και διαδικασίες που έχουν διαφοροποιηθεί, με την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας. Η πλήρης γνώση των νόμων 4364/2016 και 4583/2018 είναι αναγκαία και υποχρεωτική. Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με εκπαιδευτικούς φορείς και επιχειρήσεις, όπως το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), το Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Διδάσκει στα προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program, αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 26/11/2024 - 09:10 Τεράστιες οι ανάγκες των Ελλήνων για ιδιωτικοασφαλιστική κάλυψη των δαπανών για την υγεία τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 22/11/2024 - 08:53 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες δεν ασχολούνται (ενώ θα έπρεπε) με τους κινδύνους βιωσιμότητας (ESG)!
Κώστας Παπαϊωάννου, 18/11/2024 - 09:15 Αφού οι πελάτες πληρώνουν τα μισά τους ασφάλιστρα σε Unit Linked, αξίζει να γνωρίζουν καλύτερα τους κινδύνους τους!
1.057 επιχειρήσεις έκλεισαν την τελευταία δεκαετία! Πόσες απ’ αυτές θα έκλειναν αν είχαν δίπλα τους έναν επαγγελματία ασφαλιστή; Την τελευταία 10ετία (2014 – 2023) πτώχευσαν και έκλεισαν στην Ελλάδα 1.057επιχειρήσεις διαφόρων δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Επιχειρήσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 15/11/2024 - 09:05
Το μήνυμα των Αμερικανικών εκλογών το λάβαμε.Το μήνυμα των ασφαλιστικών πρακτόρων ποιος θα το λάβει; Το ηχηρό μήνυμα του Αμερικανικού λαού στην κυβέρνηση των δημοκρατικών στις ΗΠΑ, ακούστηκε σε όλο τον κόσμο! Όμως, το απρόοπτο... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/11/2024 - 09:29
Το φιλί του Ιούδα! Η φωτογραφία του άρθρου αναπαριστά έναν εκτροφέα ταύρων, που φιλάει έναν ταύρο κατά τη διάρκεια μιας ταυρομαχίας! Ο εκτροφέας αυτός, αφού... Κώστας Παπαϊωάννου, 11/11/2024 - 09:20
Σας λένε οι πελάτες ότι δεν υπάρχουν λεφτά για ασφάλιση; Δείτε πόσα χρήματα έχουν διαθέσιμα σε καταθέσεις Αν καταφέρετε να αυξήσετε την παραγωγή σας σε ένα ποσοστό που να αναλογεί ΜΟΝΟ στο 3% των καταθέσεων των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 08/11/2024 - 09:15
Τι να λέτε στους πελάτες σας να προσέχουν, για να ζουν με μεγαλύτερη ασφάλεια! Η κρατική και νομοθετική αρωγή και βοήθεια για την αύξηση των πωλήσεων της ασφαλιστικής αγοράς, δεν θα είναι ποτέ αρκετή... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/11/2024 - 09:05
Ασφαλίσεις κατοικιών: Ένα τεράστιο αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο πελατών στη φωτιά και στις φυσικές καταστροφές! Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, έχουμε στη διάθεσή μας ένα τεράστιο αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο πελατών σε κινδύνους φυσικών καταστροφών κατοικιών,... Κώστας Παπαϊωάννου, 01/11/2024 - 09:00