Σας έχω υποσχεθεί πηγές υποψηφίων πελατών, το να σας τους αναφέρω ονομαστικά ίσως να σκεφτείτε, τους ξέρουμε, έχετε ενεργοποιήσει αυτή την γνώση; Δηλαδή άλλο να λέω ναι σωστό είναι και άλλο να σκεφθώ αφού το ξέρω, συμμετέχει στον προγραμματισμό σας, αυτή η παραγωγή των υποψηφίων πελατών, πού θα προκύψουν;
Βεβαίως πρέπει να υπάρχει το “servis” πριν επέλθει η ζημιά και φυσικά η διαχείριση της μετά την ζημιά πού πληρώθηκε.
Αν λοιπόν βάλει τις αποζημιώσεις η εταιρεία και εγώ ικανοποιούμε ότι πληρώθηκε ο πελάτης δεν επωφελήθηκε ούτε η εταιρεία, ούτε εγώ, που δεν αξιοποίησα να του υπενθυμίσω τι του έλεγα, κάθε χρόνο στο “servis” (το ξέρω;) πού του έκανα πριν γίνει η ζημιά.
Οι επιτυχημένες πωλήσεις είναι η τέχνη αναζήτησης νέων αγοραστών.