Κώστας Παπαϊωάννου, 26/2/2025 - 09:10 facebook twitter linkedin Κλάδος Εγγυήσεων, πτωτική η παραγωγή 11μήνου 2024! Κώστας Παπαϊωάννου, 26/2/2025 facebook twitter linkedin Ο κλάδος Εγγυήσεων (Surety Bonds) είναι ένας εξαιρετικά χρήσιμος για τους πελάτες κλάδος, έχει λογικό ασφάλιστρο και μπορεί να προωθηθεί εύκολα από τους ασφαλιστικούς πράκτορες, βοηθώντας τους διαμεσολαβητές να βελτιώσουν το εισόδημά τους και να διευρύνουν το πελατολόγιό τους! Σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία (ν.4364/2016 – Solvency II, άρθρο 4,1,ιε), οι ασφαλίσεις Εγγυήσεων αποτελούν ξεχωριστό κλάδο ασφαλίσεων, ο οποίος αφορά τις εξής καλύψεις, όπως ορίζεται νομοθετικά: Κλάδος 15 «Εγγυήσεις»: Στον κλάδο Εγγυήσεων ο ασφαλιστής έναντι ασφαλίστρου εγγυάται για τον ασφαλισμένο την εκτέλεση από αυτόν των συμβατικών του υποχρεώσεων. Περιλαμβάνει: 15.1. άμεσες εγγυήσεις 15.2. έμμεσες εγγυήσεις. Η παραγωγή του κλάδου Εγγυήσεων για το 2023, ο οποίος συνήθως ασκείται από συγκεκριμένες και εξειδικευμένες σε αυτό τον κλάδο εταιρίες, οι οποίες συνεργάζονται με πολλές ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και πράκτορες και μεσίτες ασφαλίσεων, ανήλθε σε 24,8 εκατομμύρια ευρώ, με σημαντική ετήσια αυξητική τάση της τάξης του 36,2%. Το πρώτο 11μηνο του 2024 η παραγωγή παρουσιάζει πτώση κατά -8,9% σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ και εμφανίζει παραγωγή 11μήνου 21,3 εκατ. € Ο πολύ χρήσιμος στους πελάτες κλάδος Εγγυήσεων (Surety Bond) αφορά την εγγύηση που παρέχει ο ασφαλιστής στον πελάτη του/ασφαλισμένο, έναντι καταβολής ασφαλίστρου, ότι θα εκπληρώσει ο ασφαλισμένος τις συμβατικές υποχρεώσεις του προς τρίτους. Η πολύ χρήσιμη στους πελάτες ασφάλιση Εγγυήσεων είναι μια τριμερής συμφωνία, με την οποία ο εγγυητής/ασφαλιστική εταιρία (πρώτο μέρος), δεσμεύεται έναντι του δικαιούχου (δεύτερο μέρος), ότι θα καλύψει την πιθανή αδυναμία του λήπτη της ασφάλισης/πελάτη (τρίτο μέρος), να εκπληρώσει τους όρους της μεταξύ του δευτέρου και του τρίτου μέρους σύμβασης, με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται σε αυτήν. Ο κλάδος Εγγυήσεων είναι ένας κλάδος που μπορεί με λογικό ασφάλιστρο να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να βελτιώσουν το εισόδημά τους και να εδραιώσουν καλές σχέσεις με τους πελάτες τους! Περισσότερα για τον κλάδο Εγγυήσεων μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών», Εκδόσεις Σπύρου, 2024. (δείτε εδώ) Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022 και «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, εκδόσεις Σπύρου 2024, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05
Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό; Πρόσφατα είδαμε ότι η γερμανική ασφαλιστική επιχείρηση Element Insurance AG, ετέθη υπό καθεστώς αφερεγγυότητας από το αρμόδιο δικαστήριο του Βερολίνου.... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05