Nextdeal newsroom, 13/9/2021 - 10:16 facebook twitter linkedin Ναυτασφαλίσεις: Αναμένεται άνοδος των αποζημιώσεων Nextdeal newsroom, 13/9/2021 facebook twitter linkedin Την ανησυχία του για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του κλάδου ασφάλισης hull and machinery (σκάφους και μηχανολογικού εξοπλισμού) εξέφρασε ο Rama Chandran, πρόεδρος της Επιτροπής Ocean Hull, μιλώντας στο διαδικτυακό συνέδριο της IUMI (International Union of Marine Insurance) που πραγματοποιείται διαδικτυακά από τη Σεούλ, το διάστημα 2-15 Σεπτεμβρίου. Όπως είπε: «Ενώ είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε τη βάση ασφαλίστρων να αυξάνεται το 2020 σε σχέση με το προηγούμενο έτος με την παράλληλη βελτίωση των δεικτών ζημιών, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι λειτουργούμε από πολύ χαμηλή θέση και ότι η βάση ασφαλίστρων έχει μόλις αρχίσει να κινείται προς τα πάνω μετά από μια συνεχή μείωση από το 2012. Η βελτίωση των δεικτών ζημιών για το 2020 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη μειωμένη ναυτιλιακή δραστηριότητα λόγω COVID και στην επακόλουθη έλλειψη απαιτήσεων». Κοιτάζοντας στο μέλλον, ο κ. Chandran συνέχισε: «Στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους (2021) παρατηρήθηκε μια πιθανή επιδείνωση της συνολικής βάσης ασφαλίστρων από το 2020 - η οποία συνεχίζει να εξελίσσεται, αλλά η ανάπτυξη φαίνεται να επιβραδύνθηκε, ή ακόμη και να μειώθηκε από το 2020. Αυτό οφείλεται πιθανόν στην δυναμική της αγοράς, και ιδίως της αγοράς του Λονδίνου. Καθώς η ναυτιλιακή δραστηριότητα επιστρέφει στα επίπεδα της προ-COVID εποχής, είναι αναπόφευκτη η αύξηση των απαιτήσεων και αυτό θα μειώσει τους πιο ενθαρρυντικούς δείκτες ζημιών που ανέφερε η IUMI για την περίοδο 2020. Συνολικά, ο τομέας ocean hull βελτιώνεται, αλλά δεν είναι ακόμη βέβαιο πόσο βιώσιμη θα είναι αυτή η βελτίωση». Εκτός από τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα, η επιτροπή της IUMI Ocean Hull έχει εντοπίσει τρεις κύριες ανησυχίες για την επόμενη περίοδο: Η νόσος COVID συνεχίζει να επηρεάζει τους ναυτικούς με ορισμένα σκάφη να αναφέρουν ότι έχει επηρεάσει έως και το 50% του πληρώματος. Οι προκλήσεις σχετικά με τους εμβολιασμούς των ναυτικών και τη δυνατότητα αλλαγής πληρώματος σε ορισμένα λιμάνια παραμένουν. Χωρίς υπαιτιότητα των ναυτικών, πολλά πλοία πλέουν με πλήρωμα με εκτεταμένες συμβάσεις, γεγονός που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την κούραση του πληρώματος, οδηγώντας ενδεχομένως σε αυξημένο ποσοστό ατυχημάτων. Οι πυρκαγιές στα μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να επηρεάζουν τους κλάδους ασφάλισης hull, cargo και P&I και, δυστυχώς, έχουν οδηγήσει σε τραγικές απώλειες ζωών και περιβαλλοντικές ζημιές. Η κύρια αιτία φαίνεται να είναι η λανθασμένη δήλωση ή η μη δήλωση επικίνδυνων φορτίων. Γίνεται πολλή δουλειά για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα και η IUMI πιέζει για αλλαγές. Η απαλλαγή του ναυτιλιακού κλάδου από τις ανθρακούχες εκπομπές βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά παραμένει πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Οι αλλαγές στους τύπους καυσίμων και πρόωσης θα επηρεάσουν τον κλάδο hull και οι ασφαλιστές πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν τους κινδύνους πριν μπορέσουν να αναπτυχθούν επαρκή ασφαλιστικά προϊόντα. Η τεχνολογία και οι υποδομές πρέπει να αναπτυχθούν και τα πληρώματα πρέπει να εκπαιδευτούν κατάλληλα. Όπως και άλλοι στον κλάδο, η IUMI ζητά μια ολιστική ανταπόκριση της βιομηχανίας, μαζί με κυβερνητική υποστήριξη, για να επιτύχει ένα μέλλον χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/5/2021 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακά θα πραγματοποιηθεί από τις 2 έως τις 15 Σεπτεμβρίου η ετήσια Γενική Συνέλευση της I.U.M.I.
Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλία; Η παγκόσμια οικονομική κρίση αποτελεί τη βασική ανησυχία των υπευθύνων λήψης αποφάσεων στο ναυτιλιακό κλάδο, ενώ παράλληλα η κλιαμτική αλλαγή... Nextdeal newsroom, 19/10/2020 - 09:38 19/10/2020
Μείωση απαιτήσεων καταγράφουν οι ναυτασφαλιστές! Η πτώση της δραστηριότητας και του παγκοσμίου εμπορίου έχει μειώσει τις ζημιές στη ναυτιλία και τις απαιτήσεις από τους ναυτασφαλιστές... Nextdeal newsroom, 16/09/2020 - 09:30 16/9/2020