Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2023 - 12:14 facebook twitter linkedin Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής βγάζει χρήματα κλείνοντας ραντεβού. Πως να ζητήσετε ένα ραντεβού ευθέως Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2023 facebook twitter linkedin Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, έχει το -για πολλούς δυσάρεστο- καθήκον να κάνει τηλέφωνα και να κλείσει ραντεβού. Άπειρες σελίδες έχουν γραφτεί και έχουν διδαχθεί για το κλείσιμο του ραντεβού. Φαίνεται όμως πως τελικά είναι η ουσία που μετράει περισσότερο από όλες της «πωλησιακές» προσεγγίσεις. Πρώτον: Εφόσον δεχτούμε ότι δεν κάνουμε τηλέφωνα σε αγνώστους αλλά σε δυνητικούς πελάτες που έχουν προέλθει πχ από συστάσεις, καλό είναι να πούμε ακριβώς αυτό που θέλουμε να κάνουμε και μάλιστα γρήγορα. Δηλαδή «Καλημέρα, είμαι η ….. Ασφαλιστικός Σύμβουλος με την εταιρεία ABC. Το πιο πιθανό είναι να είστε απασχολημένος όποτε θα είμαι σύντομη. Έμαθα από τον (πελάτη που έδωσε τη σύσταση) ότι είστε επιχειρηματίας και σκέφτηκα ότι θα θέλατε να μάθετε πως να καλύψετε τα έξοδα της εταιρίας σε περίπτωση ζημιάς». Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα, αλλά το σημαντικό είναι να κατανοήσουμε πως και εμείς οι ίδιοι όταν έχουμε δουλειές λέμε από μέσα μας, σε ανάλογη κλήση «πες μου επιτέλους τι θέλεις, να δω αν μπορώ». Συνεπώς πρέπει να είμαστε συγκεκριμένοι. Δεύτερον: Δεν πρόκειται να πείσουμε, κανέναν με πίεση. Γνωρίζουμε από πριν τι όφελος θα έχει η ασφαλιστική κάλυψη που θέλουμε να δώσουμε και το λέμε όταν ακούσουμε το «δεν με ενδιαφέρει». Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνουμε πώληση. Σημαίνει μόνο ότι τους ενημερώνουμε για την αξία που θα τους προσφέρει η συνάντηση. Πχ «Ξέρω πολύ καλά, από προσωπική εμπειρία, πόσο δύσκολο είναι να δανειστούμε όταν έχουμε μια ζημιά. Ένα συμβόλαιο θα δώσει τα χρήματα για να πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας και δεν θα υποχρεωθούμε σε κανέναν. Στη συνάντηση μας θα σας πω πόσο μπορεί να κοστίζει για εσάς κάτι τέτοιο. Όταν θα έχετε την πληροφορία τότε αποφασίζετε». Φυσικά υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις για αυτή τη μέθοδο. Αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί χαρακτήρες. Στην πλειοψηφία όμως αρέσει ο «αυθεντικός άνθρωπος». Πολλοί σκέφτονται πως κάποιος που είναι ευθύς, δεν θα κρύβει πράγματα όταν καταλήξουν σε συμφωνία. Το να κινείται κάποιος στην κοινή λογική και σε αποδεκτές αλήθειες όπως το «αν δανειστείς θα υποχρεωθείς» είναι πολύ ελκυστικό. Επιπλέον, όταν ο δυνητικός πελάτης προέρχεται από σύσταση, έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε και δυο πράγματα παραπάνω, ώστε η πρόταση μας να έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να είναι εύστοχη. Σε κάθε περίπτωση η ευθεία επικοινωνία αξίζει μια δοκιμή! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/02/2025 - 09:30 Απολογιστική κάλυψη. Τι θα χρειαστεί να πληρώσει ο ασφαλισμένος βγαίνοντας από το νοσοκομείο;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/02/2025 - 09:00 Πόσο μπορεί να υποστηρίξει ένα συμβόλαιο περιουσίας τον επιχειρηματία, στην πράξη;
Λάουρα Σταυρίδου, 18/02/2025 - 09:12 Πρωτοβάθμια περίθαλψη. Είναι απαραίτητη η ασφαλιστική της κάλυψη;
Πως καλύπτεται η θραύση σωλήνα; Πριν από λίγο καιρό έδειξαν στις ειδήσεις, το περιστατικό με το σχολείο, στο οποίο έσπασαν οι σωλήνες του καλοριφέρ, πλημμυρίζοντας... Λάουρα Σταυρίδου, 14/02/2025 - 11:05
Πως ασφαλίζονται οι οδηγοί άνω των 65 ετών; Νομικές και Ασφαλιστικές προϋποθέσεις Η ηλικία είναι ένας παράγοντας που πάντοτε έπαιζε ρόλο στη ασφάλιση του αυτοκινήτου. Κατ’ αρχήν κάθε Ασφαλιστική εταιρία για να... Λάουρα Σταυρίδου, 13/02/2025 - 09:05
Απειλεί η «Επαγγελματική Αποσύνδεση» τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή και όλη την αγορά; Μια νέα έρευνα έρχεται να αποκαλύψει το βαθμό σύνδεσης που έχουν οι εργαζόμενοι με την εργασία τους. Τα αποτελέσματα τόσο... Λάουρα Σταυρίδου, 10/02/2025 - 09:05
Πρόγραμμα υγείας: Λεπτομέρειες που κάνουν τεράστια διαφορά! Οι άνθρωποι που νοσηλεύουν κάποιον δικό τους, βγαίνουν από την καθημερινότητα τους και έρχονται αντιμέτωποι με θέματα που δεν είχαν... Λάουρα Σταυρίδου, 07/02/2025 - 12:20
Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση! Είναι γνωστό πως η χώρα μας είναι η πιο σεισμογενής χώρα στην Ευρώπη. Ωστόσο ενάντια στην κοινή λογική, πολύ μικρό... Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09
Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη: Έχετε ακούσει σίγουρα τη φράση που λέει « δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία να κάνεις πρώτη εντύπωση». Ε λοιπόν κάτι τέτοιο... Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58