Κώστας Παπαϊωάννου, 6/8/2018 - 08:32 facebook twitter linkedin Αν όλα αυτά δεν είναι εκπαιδευτική υποκρισία, τότε τι είναι; Κώστας Παπαϊωάννου, 6/8/2018 facebook twitter linkedin Με αφορμή την πρόσφατη τραγωδία της πυρκαγιάς στην Αττική, με τα τουλάχιστον 90 θύματα και τις ανυπολόγιστες ακόμα ζημιές περιουσιακών στοιχείων (σπιτιών, αυτοκινήτων κ.λπ.), άλλο ένα ζήτημα που προκύπτει, είναι αυτό που αφορά τα δικά μας θέματα, τις ασφαλιστικές εταιρίες, τους ασφαλιστές και την εκπαίδευσή τους. Με δεδομένο ότι τουλάχιστον οι μισοί από τους ασφαλιστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά είναι νέοι ή σχετικά νέοι στο επάγγελμα, έχετε αναρωτηθεί τι πραγματικά γνωρίζουν σχετικά με αυτό; Έχουν εκπαιδευτεί συστηματικά σχετικά με το εύρος των παροχών και τον τρόπο λειτουργίας του συνόλου των ασφαλιστικών προϊόντων που προωθούν, τις εξαιρέσεις τους, τον τρόπο που πρέπει να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και να τους ενημερώνουν για το πώς μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους; Όταν ασφαλίζουν έναν πελάτη τους, τον ενημερώνουν, εκτός από το σε ποιες περιπτώσεις καλύπτεται, για το σε ποιες περιπτώσεις ΔΕΝ καλύπτεται και το τι πρέπει να κάνει για να καλυφθεί και σε αυτές; Οι ασφαλιστές λαμβάνουν κάποια επιπλέον εκπαίδευση, πέραν των υποχρεωτικών πιστοποιήσεων και επαναπιστοποιήσεων, που να τους ενδυναμώνει τις γνώσεις, να τις κάνει σφαιρικές και πλήρεις και να τους βοηθάει να αποκτήσουν υγιείς επαγγελματικές συνήθειες και να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών και να βρίσκονται δίπλα τους σε κάθε περίπτωση; Και εφόσον αυτά περίπου είναι τα εκπαιδευτικά δεδομένα στο χώρο των ασφαλιστών, δεν τολμώ να φανταστώ τι συμβαίνει στο χώρο των πρακτόρων και των μεσιτών ασφαλίσεων! Και βέβαια τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα στο χώρο του bancassurance, που και εκεί η ασφαλιστική εκπαίδευση δεν ήταν ποτέ στις προτεραιότητες των τραπεζών. Πιστεύετε στ’ αλήθεια ότι μπορούμε να κάνουμε ολοκληρωμένη ασφαλιστική δουλειά μαθαίνοντας μόνο αυτά που προβλέπουν οι πιστοποιήσεις και επαναπιστοποιήσεις, ή το τι είπε ό Λάο Τσε, ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ ή ο Αβραάμ Λίνκον; Αν όλα αυτά δεν αποτελούν μια εκπαιδευτική υποκρισία, τότε πως αλλιώς θα μπορούσα να τα χαρακτηρίσω; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05